Wójt Gminy Kołobrzeg ogłasza otwarty nabór zgłoszeń o udzielenie grantu na wymianę źródeł ciepła w budynkach/ lokalach mieszkalnych
Gmina Kołobrzeg w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020- działanie 2.14 Poprawa jakości powietrza – Zachodniopomorski Program Antysmogowy, otrzymała dotację na realizację projektu grantowego pn.: Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła na terenie Gminy Kołobrzeg w ramach Zachodniopomorskiego Programu Antysmogowego. Załączone do niniejszego ogłoszenia dokumenty pozwolą Państwu zapoznać się z zasadami udzielania i rozliczania grantów.
1. Zasady udzielania grantu określa Regulamin
2. Warunkiem otrzymania grantu jest likwidacja pieców lub kotłów węglowych opartych o spalanie węgla i zastąpienie ich źródłem ciepła określonym w Regulaminie
3. Przyznanie grantu następuje w wyniku złożenia poprawnego pod względem formalnym zgłoszenia o przyznanie grantu (dalej Zgłoszenie)
4. Zgłoszenia rozpatrywane będą na bieżąco w kolejności wpływu
5. Termin, od którego można składać Zgłoszenie – 01.07.2020 r.
6. Termin, do którego można składać Zgłoszenie – 31.12.2021
7. Limit środków w ramach naboru: 112.500,00 zł
8. Grant jest przyznawany na podstawie Umowy o przyznanie grantu
9. Grant przyznaje się w kwocie 7.500,00 zł
10. Grant jest przyznawany ryczałtowo po dokonaniu rozliczenia Umowy – formularz rozliczenia
11. Miejsce składania zgłoszeń:
Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg
12. Wszelkie informacje w tym temacie udzielane są pod numerem telefonu 94 35 30 444